Påsklov =D <3


T J O H O O O O  ='D
Nu har jag påsklov, en sak jag har längtat supermycket till ;') Halva påsken ska jag spendera hemma och halva i min stuga. Jag tror jag ska ta
med en vovve dit men jag vet inte vilken :/ Eftersom pappa inte kan följa med
ska en vara hemma som sällskap till honom. Jag tror jag tar med Rally då han är mindre och tar då inte så stor plats på tåget ;p Men jag vet faktiskt inte.
Vem tycker ni & Vad ska ni göra i påsk ?

Såklart ska jag även äta supermycket godis och fotografera superdupermycket :D<3  Jag älskar att fotografera, Det måste vara en av dom bästa grejjerna på hela jorden ;'D Lite hundträning kan vi också klämma in såklart, hehe. Inget lov utan hundar !

Jajja, Nu ska  jag ta det riktigt lugnt och kanske ringa & prata lite med en av mina alldra bästa vänner Frida :)

Ha det bäääst (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0